Saturday, October 23, 2010

_tension2!!!!_

ape lah nk jdk ni..!!!!!
final nk dkt sgt dh ni tp ade something come 2 me...
i feel so tired n exhausted dgn sume ni..
aku nk final n aku hrp bnde2 cmni xptt blaku dlm time nie..
aku lth la cmni..
ingt aku kuat ke dgn dugaan yg camni..
YA ALLAh...bntu lah aku..aku trse lmah yg amat dgn sume ni..
aku amt bntu sgt dgn sume ni..
aku amt perlukn bntuan ddri mu yA ALLAh...
knp la aku di uji dgn bnde2 camni..
andai ini blsn utk aku,aku redha ya allah..
aku mntk ampun n aku hrp sume ni akn berakhir dgn cpt..
mak n abh,ampun kn ika mak....
ika mntk halal sume mkn mnum ika slame 20 thun ika hdup d bwh jgaan mak n abh..
ika perlukn doa n sokongn dari mak n abh..
restu dari mak n abah amat ika perlukn skrg..
mak....ika rndu mak...

ika rndu sgt2...


No comments:

Post a Comment