Wednesday, May 29, 2013

3 bulan bergelar Isteri org!!

hye...

Luke lame da terubat!!!
Yes. saya da jdk isteri org lah.. hehe... saya kini telah bergelar isteri org. tarikh gemilang yang mjadi pilihan saya adalah 09.02.2013. hehehe...


haaaa....ni la jejaka yang berjaya mngubat luke lame. si jejake yg lama setia mennti. da disebbkn oleh dia la saya ingin berubah n ingin berjaya,... heheh


Klau nk tahu, kale ni pilhan kaler mak saya. kononnya nak pakai kale pink belacan tp last2 jdk la kale pink yg pink sgt. sian kat hubby sbb kene pakai pink tp nasib baik jdk comel,

untuk wedding saya ni saya amik pakej skali dengan juru kamera. senang n murah sbb saya malas nk amik cameraman yg lain. amik sekali. tp yang best sekali sbb mak andam nye adalah perempuan. senang keje saya.

baju 2 design khas untuk saya sbb saya jela org pertama yang nk pakai color cam2.. heehehe... interesting kn...

n disebabkan jawatan baru i sbg isteri. sekarang asyik dok belek blog yang ade bab masak2 je... da jdk habit lak nk masak2 ni... nnti2 nk post pulak pasal masak2.

moga2 lepas ni ade mase utk update post lg...

No comments:

Post a Comment